SERVICIUL PENTRU EVIDENȚA PERSOANELOR ARE UN NOU SEDIU

Stiri

Primăria Municipiului Pitești anunță că Serviciul pentru Evidența Persoanelor aflat în subordinea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor Piteşti funcționează, începând de luni, 10.02.2020, în noul sediu situat în Municipiul Piteşti, Str. Victoriei, nr.42.

Acesta dispune de șase ghişee moderne destinate primirii documentelor, un ghișeu pentru informaţii și eliberări documente şi o sală de așteptare.

Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, timpul de lucru cu publicul la ghișee pentru depunerea documentelor necesare eliberării actelor de identitate nu va a avea pauze și va fi următorul:
• luni, marți, miercuri 8:30 – 14:30;
• joi 8:30 – 17:00;
• vineri 8:30 -12:30.

De asemenea, în ideea eficientizării activității, a fost instalat Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare – SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

81 + = 85