CLIENȚII MAGAZINULUI H&M ONLINE SUNT REVOLTAȚI. COMENZILE AU ÎNTÂRZIERI URIAȘE

Stiri

În această perioadă, pagina de Facebook a magazinului online H&M este inundată de mesaje negative din partea clienților.

Mesajele prezintă diverse plângeri și reclamații în legătură cu faptul că produsele comandate online nu mai ajung la destinație:

,,Și o comandă ajunge când!? Am plasat una pe 5 decembrie, suntem în 18 și nimic!”

„Am o comandă dată și plătită și încă nu a venit. Am sunat la serviciul clienți și am rugat să anuleze comanda și să îmi facă retur la suma de bani retrasă din cont, dar mi-au spus că nu pot anula o comandă și să sun la Econt. O să fac sesizare la bancă și la protecția consumatorului…Este ultima dată când mai comand!”

„Nu am primit unul dintre articolele comandate. Am contactat serviciul clienți şi încă nu am primit banii în cont!”

„Ce se întâmplă cu comenzile? Am plasat una în urmă cu 7 zile și încă este <în procesare>… De ce mințiți că cele făcute până pe 20 ajung până pe 25?”

„Am făcut 2 comenzi, una pe 22 noiembrie și alta pe 25 noiembrie. Nici până acum nu mi-au venit. E posibil așa ceva? Ce să zic, o să am un Crăciun fericit!”

În mod normal, o comandă ar trebui să ajungă la client în 4-6 zile lucrătoare de la momentul expedierii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

− 1 = 1