Direcția Impozite și Taxe Locale din cadrul Primăriei Municipiului Pitești a instalat, pentru o perioadă de 60 de zile, Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare-SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine). Acest sistem este un sistem electronic util, modern și economic, fiind recomandat în special instituțiilor publice care desfășoară activități specifice de relații cu publicul.
Modul de utilizare al sistemului este foarte simplu:
Bonul cuprinde, în afara numărului de ordine și a ghișeului corespondent, și următoarele informații: un mesaj de întâmpinare, denumirea serviciului solicitat, numărul persoanelor în așteptare pentru a-și face idee de timpul de așteptare, data și ora ridicării bonului de ordine. Atunci când unul dintre ghișeele asociate serviciului ales anunță vizual și/sau vocal, cetațeanul se deplasează cu bonul de ordine la ghișeul la care este chemat.
Sistemul funcționează la centrul de încasare situat în Pitești, str.Victoriei, nr.7, bl.89, sc.C, parter (vizavi de Primărie), acolo unde se desfășoară următoarele activități: