PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL LA GHIȘEELE SERVICIULUI RUTIER, MODIFICAT

Stiri

Începând cu data de 7 aprilie 2020, solicitările către Serviciul Rutier Argeș se vor transmite exclusiv prin poștă/fax/e-mail, activitatea directă de relații cu publicul fiind suspendată, cu excepția testărilor în vederea reducerii perioadei de suspendare, care vor avea loc în zilele de MARȚI și JOI, fără a mai fi impusă o limită de zece persoane.

Începând cu data de 7 aprilie 2020, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii virusului gripal COVID 19, testarea persoanelor în vederea reducerii perioadei de suspendare a dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice se va efectua doar în zilele de MARȚI, de la ora 10:00 și JOI, de la ora 16:00, iar prezentarea persoanelor pentru susținerea testării se va realiza cu 30 de minute înainte de începerea programului de testare. Cu excepția acestor testări, relaţionarea directă cu publicul la ghişeele Serviciului Rutier Argeș va fi suspendată.

Primirea cererilor se va realiza exclusiv prin mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail.

Relații suplimentare pot fi obținute telefonic la numărul: 0248.607.000 (interior 20229 sau 20228, în intervalul orar 08.00-16.00), de luni până vineri.

Modele de cereri pot fi accesate gratuit la link-ul https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/informatii-de-la-politia-rutiera .

Pentru fiecare domeniu este necesar să verificați secțiunea dedicată demersului de care aveți nevoie, iar secțiunea referitoare la program face referire doar la orarul normal de lucru (cel fără restricții), la care se va reveni după încetarea stării de urgență.

Reamintim că la accesul în instituţie în vederea susținerii testului de reducere a perioadei de suspenare, persoanele au obligaţia de a purta mijloace de protecţie individuale (mănuşi, mască, pix propriu), precum şi de a respecta regulile de acces şi de a utiliza mijloacele puse la dispoziţie în incinta instituţiei (păstrarea distanţei de siguranță, utilizarea dezinfectantului disponibil în holul de acces, prezentarea documentelor doar la solicitarea polițistului care supraveghează testarea).

Vă adresăm rugămintea de a conștientiza importanta măsurilor adoptate în contextul situației epidemiologice din România, pentru limitarea riscului de răspândire a infectiei cu Coronavirus. Astfel, măsurile sunt cu caracter temporar, fiind generate de instituirea stării de urgentă pe întreg teritoriul României.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si vă asiguram de întreaga noastră disponibilitate în soluționarea cererilor dumneavoastră.

Nu în ultimul rând, vă mulțumim pentru sprijin și înțelegere.

Precizări suplimentare:

Testarea persoanelor în vederea reducerii perioadei de suspendare a dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice va fi efectuată în două zile, față de trei prevăzute anterior, respectiv se va efectua în zilele de marți, începând cu ora 10:00 și joi, începând cu ora 16:00, fără a mai fi impusă o limită de zece persoane.

Cei care doresc să se înscrie pentru susținerea testării de reducere a perioadei de suspendare a permisului de conducere trebuie să se prezinte la sediul Serviciului Rutier Argeș, din Pitești, str. Victoriei nr. 60, cu 30 de minute înainte de începerea testării, în vederea înscrierii la testare, care va avea loc în zilele de marţi, începând cu ora 10:00, respectiv joi începând cu ora 16:00.

Cererile privind ordonanțele prin care s-a dispus clasarea/renunțarea la urmărirea penală, respectiv sentințele penale prin care s-a dispus amânarea/renunțarea la aplicarea pedepsei, se vor înainta prin serviciile poștale sau serviciile de curierat rapid, având anexate următoarele: copia documentului de identitate și a dovezii înlocuitoare, respectiv ordonanța/sentința, în original;

În ceea ce privește solicitările de a comunica identitatea persoanei care a condus autovehiculul pe drumurile publice, răspunsul poate fi transmis prin orice mijloace ce asigura transmiterea textului și confirmarea primirii acestuia, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax sau e-mail;

Cererile privind avizele pe linie de sistematizare se vor depune exclusiv prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail;

Cererile privind istoricul sanctiunilor la regimul circulației pe drumurile publice se pot depune prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail, urmând ca în termen de 15 zile, de la data înregistrării documentul să fie comunicat la domiciliul sau reședința titularului permisului de conducere;

În cazul prelungirii dreptului de circulație conform art. 111 alin. 6 din OUG 195/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare, veți proceda după cum urmează:

-pentru dosarele penale aflate pe rolul instanțelor de judecată, potrivit Hotarârii Consilului Superior al Magistraturii-Sectia pentru Judecatori nr. 417/2020, pe durata stării de urgentă, cererile având ca obiect prelungirea dreptului de circulație nu se soluționează, fiind aplicabile dispozițiile art. 14 din Decretul Presedintelui României nr.195/2020;

-pentru dosarele care se află în supravegherea unităților de parchet, conform comunicatului Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție din data de 27.03.2020, „în cauzele în care anterior instituirii stării de urgență prin ordonanță a procurorului a fost dispusă prelungirea dovezilor înlocuitoare cu drept de circulație ale permisului de conducere, emise în temeiul art. 111 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002, pentru limitarea infectării cu coronavirusul SARS-CoV-2, persoanele interesate nu este necesar să depună cereri de prelungire.

Din oficiu, procurorii vor emite ordonanțe de prelungire a acelor dovezi pentru care anterior a fost dispusă ordonanță. Ordonanțele de prelungire vor fi transmise pentru operare la unitățile de poliție competente, fără a mai fi necesară consemnarea pe dovadă a prelungirii în această situație excepțională”.

Titularul permisului de conducere sau al certificatului de înmatriculare poate adresa o cerere de efectuare a mențiunilor corespunzătoare în bazele de date prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail. Stadiul procesării poate fi verificat telefonic la numărul: 0248.607.000 (interior 20229 sau 20228, în intervalul orar 08.00-16.00).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

+ 5 = 9